Välkommen till vår nya blogg!

Idag är det den 24:e september 2017, och jag (Matilda) och min make Magnus har bestämt oss för att tillsammans starta denna blogg för att låta er följa våra framtida resor! Främst är detta en blogg för oss själva, att kunna titta tillbaka på och minnas de äventyr vi haft tillsammans. Vi har varit gifta i snart 3 år (27:e september) och har redan hunnit upptäcka mycket av världen tillsammans. Men vi har massor kvar!
 
Den resa som vi precis börjat planera är en roadtrip som vi kommer göra i USA nästa sommar! För mig har det så länge jag kan minnas varit en dröm att åka dit, men Magnus har dock varit där en gång tidigare på en roadtrip tillsammans med hans lillebror och gemensamma vän. Han har längtat tillbaka ända sen dess, och till sommaren 2018 är det alltså äntligen dags för oss båda att upptäcka det stora landet tillsammans <3
 
På denna blogg kommer ni få följa våran planering inför USA-resan nästa år, men vi/jag kommer även dela med oss utav tidigare resor vi gjort och även tankar om framtida resor som vi vill (ska!) göra.
 
Så varmt välkommen till våran blogg! :)
Blogg.se
2017-09-24 @ 16:39:30
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är en resa

Livet är en resa

RSS 2.0